Saturday, August 28, 2010

One happy family

salam semua..
dah masuk hari ke 17 puasa baru aku dapat rasa berbuka puasa dengan semua ahli2 di dalam keluargaku...umur masing2 meningkat,masing2 dah ada hala tuju sendiri..
tetiba teringat peristiwa masa aku umur 10 tahun...masa tue mmg agak susah gak la family aku nie...duduk pun kt rumah panjang(bukan rumah panjang kt serawak tue,rumah setinggan papan okey!)..time tue mmg lawak kot...tengah2 mengadap rezeki,tetiba bumbung rumah tercabut...
yer la,atap zink karat jer..terkejut aku time makan..dengan belakang rumah ada hutan yg x terurus..ular x yah cakap la,kekadang tue terserempak gak...time tue mana tau ular tue spesies makan budak...kalau tau dh lari awal2 dah...berpeluh2 mak aku kalau kitaorg main kt belakang rumah..
alhamdulillah..dari sebuah keluarga yg kecil,kami menjadi semakin besar..tapi adik beradik aku yg lain jer la yg makin membesar ngan bulat...aku tetap slim dan ramping atlit size...hehehe...
makin lama,makin besar semua...dulu kecik2 gado,skrg dh besar2 dh x gado2 dah...masing2 dh pandai pikir kot..gado2 pun adik beradik sendiri..(nie la ayat mak aku dulu2 kalau pujuk aku gado ngan abg aku)


mr ollie..rempit berkuasa tinggi




mr ojai..owner blog yg slim shady.kaki parang orang..hehe


yanie..nurse yg kuat makan


fahmie..gigi besi..hahaha

ini lah adik beradik aku yg bulat2+ sepet2..lengkap dgn segala aspek..kalau aku sakit nurse ada,kalau nk merasa kelajuan maksimum abg long ada,kalau aku ada pelekat peti ais lebih2..aku lekat jer kt gigi adik aku yg bongsu...lengkap kan semua...hehe=p

setakat nie semua masih bujang2 lagi..kot2 ada yg berkenan ngan aku,boleh la masuk merisik yer..=p

#pic orang tuaku terpaksa di sorokkan..takut nanti ada yg culik mereka dari kami...muahahahahaha...
adios...

2 comments:

  1. ensemnye abg...nk kenal..huhu

    ReplyDelete
  2. fiqah:amboi..gatal ek..abg ngan adik2 saya semua sudah berpunya...saya jer single...muhahaha...=p

    ReplyDelete